O nas
Capgemini is one of the world\'s foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.
Cloud Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. Since the establishment of our first service center in Krakow in 2004, it has achieved great success and grown rapidly. In 2006, we opened a second center in Katowice and in 2012 a third center in Opole. Today, our team of 2,000 professionals delivers IT outsourcing services to 40 clients in 20 languages.
O nas
Capgemini is one of the world's foremost providers of consulting, technology and outsourcing services.
Cloud Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. Since the establishment of our first service center in Krakow in 2004, it has achieved great success and grown rapidly. In 2006, we opened a second center in Katowice and in 2012 a third center in Opole. Today, our team of 2,000 professionals delivers IT outsourcing services to 40 clients in 20 languages.
Zadania:
- Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią
- Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów
- Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń
- Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
- Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami
- Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
- Umiejętność pracy w grupie
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
Sprawdź, co mamy dla Ciebie:
- Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach
- Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
- Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
- Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Razem pracujemy i razem świętujemy – Projekt Teatr Capgemini, wolontariat pracowniczy, wydarzenia integracyjne, wspólne granie w kosza, siatkę – każdy znajdzie coś dla siebie!
- Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
- Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
- Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających prace osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnospraności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.