ELEKTROBUDOWA SA spółka notowana na GPW w Warszawie, istniejąca od 1953 roku jest wiodącym wykonawcą robót elektrycznych oraz dostawcą aparatury rozdzielczej średnich i niskich napięć. Od wielu lat zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera na rynku produkcji i usług elektroenergetycznych w Polsce.
Aktualnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu,
-
koordynowanie przepływu informacji oraz korespondencji firmowej,
-
obsługa rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących,
-
tłumaczenie (język rosyjski),
-
nadzór nad ewidencją i archiwizowaniem dokumentacji firmy,
-
redagowanie pism i dokumentów zgodnie ze standardami firmy,
-
obsługę spotkań i narad,
-
zamawianie materiałów biurowych i cateringowych,
-
wspomaganie pracy Zarządu,
-
wsparcie innych komórek firmy w bieżących działaniach.
-
biegłej znajomości języka rosyjskiego lub ukraińskiego i komunikatywnej znajomości języka angielskiego,
-
mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenckim,
-
dobrej organizacji pracy i efektywnej pracy pod presją czasu,
-
umiejętności redagowania tekstów,
-
bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS PowerPoint i Excel,
-
rozwiniętych kompetencji interpersonalnych,
-
profesjonalizmu i wysokiej kultury osobistej.
-
umowa o pracę,
-
zatrudnienie w stabilnej firmie, będącej liderem w branży elektroenergetycznej,
-
możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
-
szansę uczestnictwa w interesujących projektach,
-
atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: Karta Multisport, bezpłatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.