SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z ciągłym rozwojem jednostki Back Office w Katowicach, poszukujemy kandydatów do pracy w charakterze:
Realizowanie zadań wspomagających codzienne funkcjonowanie biura, w tym zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługa korespondencji, sporządzanie raportów, zamawianie materiałów biurowych, organizacja i obsługa spotkań biznesowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi.
-
wykształcenie co najmniej średnie, mile widziane wyższe
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego (będzie używany na co dzień w pracy)
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
-
praktyczna, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym Excela
-
samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy – również pod presją czasu
-
pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
-
przyjazną atmosferę pracy