pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 4 400 - 5 400 zł brutto/mies.
8 godz.
Jakie zadania na Ciebie czekają? dbanie o kompleksową obsługę naszych klientów; kontrola i przyjmowanie zwrotu towarów w kasach; pomoc w rozliczeniach, zabezpieczeniach środków finansowych i dokumentów firmowych.
kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Tasks Managing (direct) employees Responsible for directing, instructing, motivating and assessing employees; Responsible for optimal onboarding of new employees; You are the first point of contact for the employees who work for your customer; This applies to all work-related questions such as the...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy...
Asystent Klienta Biznesowego z językiem niemieckim
Asystent Klienta Biznesowego z językiem niemieckim
CPL JOBS Sp. z o.o.
małopolskie
praca stacjonarna
2902 dni temu
Asystent Klienta Biznesowego z językiem niemieckim
Nr ref.: JO-1502-302311_23
CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 EU krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu ZZL, w szczególności: Rekrutacje Pracowników Stałych, RPO\Master Vendor, Preferred Supplier, Direct & Executive Search oraz Consulting Obszarów HRM.
Asystent Klienta Biznesowego z językiem niemieckim
Opis stanowiska
Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego klientom zagranicznym
Analiza zgłaszanych problemów oraz działanie w celu ich szybkiego rozwiązania
Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
Wymagania
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz analityczne
Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
Doświadczenie nie jest wymagane (firma oferuje szkolenia)
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem
Świadczenia dodatkowe (m. in. prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
Profesjonalne szkolenia
Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowych
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 4 400 - 5 400 zł brutto/mies.
8 godz.
Jakie zadania na Ciebie czekają? dbanie o kompleksową obsługę naszych klientów; kontrola i przyjmowanie zwrotu towarów w kasach; pomoc w rozliczeniach, zabezpieczeniach środków finansowych i dokumentów firmowych.
kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Na co dzień w naszym zespole:masz bezpośredni kontakt z naszymi klientami zapewniając im kompleksową obsługę, jesteś profesjonalny/a i budujesz przyjazne relacje z klientami,pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
14 godz.
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Tasks Managing (direct) employees Responsible for directing, instructing, motivating and assessing employees; Responsible for optimal onboarding of new employees; You are the first point of contact for the employees who work for your customer; This applies to all work-related questions such as the...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i przekazywanie wiedzy...