CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Wykonywanie zadań organizacyjno-administracyjnych w dziale finansów i księgowości międzynarodowej;
- Dbałość o skuteczność, dokładność i terminowość wykonywanych zadań;
- Współpraca z międzynarodowym klientem wewnętrznym;
- Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy;
- Udzielanie odpowiedzi na pytania klientów dotyczące produktów firmy oraz procesu zakupów;
- Gotowość do dalszego rozwoju i poszerzania kompetencji w ramach struktur firmy.
- Wykształcenie wyższe;
- Zaawansowana znajomość niemieckiego i komunikatywna znajomość angielskiego;
- Mile widziane podstawy wiedzy związanej z procesem zakupów;
- Doświadczenie w pracy w obszarze obsługi klienta/wsparcia sprzedaży/back office;
- Znajomość pakietu MS Office.
- Pełne wyzwań, międzynarodowe środowisko pracy;
- Kompleksowe wdrożenie do pracy na stanowisku;
- Pracę na cały etat (umowa o pracę);
- Możliwość dalszego rozwoju i poszerzania kompetencji w ramach struktur firmy;
- Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie, karta sportowa, vouchery na lunch itp).