CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Resolves inners clients' questions or problems over the telephone or Internet connected with purchasing or financial department;
- Collaborating in the international environment on a daily basis;
- Analyse client’s questions and concerns, escalating problems to appropriate teams and handling problems to the satisfaction of the client;
- Complete assigned projects;
- Compile reports for internal needs;
- Maintain quality relationships with clients and co-workers, remaining available to offer support;
- Supporting team members in everyday activities.
- Fluency in German language and good command of English;
- University degree or on the last year of studies, available for a full time job;
- Experience in working in administrative/finance/customer service area would be an additional asset;
- Willigness to develop in multilingual, international envoronment;
- Solid knowledge of MS Office package.
- Challenging work environment;
- Opportunities to develop skills in the international organization;
- Attractive salary;
- Benefits programme (insurance, healthcare, lunch bonuses, sport card);
- Great work atmosphere;
- Possibilities for future promotions and career path development.