Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Marki Warszawa
Channel Activation Manager (hipermarkety)

Channel Activation Manager (hipermarkety)

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3241 dni temu
Channel Activation Manager (hipermarkety)
Warszawa
Channel Activation Manager (hipermarkety)
Warszawa
Nr Ref.: 1059223

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Sales & Marketing General dla swojego Klienta, międzynarodowego koncernu spożywczego, poszukuje obecnie Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku Channel Activation Manager’a.

Channel Activation Manager odpowiedzialny będzie za przekładanie planów aktywacyjnych marek, wiedzy o shopperze na plany aktywacyjne u poszczególnych klientów reprezentujących w tym przypadku kanał hipermarketów. Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie w szczególności za budowę narzędzi do aktywacji shoppera, rozwoju i egzekucji sprzedaży w przydzielonym kanale, stawianie celów sprzedażowych i tych dotyczących obszarów dystrybucji, ceny, półki oraz merchandisingu, analizę efektywności narzędzi w przydzielonym kanale, analizę sprzedaży w kanale (focus na aktywacje).

Channel Activation Manager współpracował będzie ściśle z działami marketingu, sprzedaży (struktury Key Account oraz struktury sprzedaży terenowej). Wspólnie z Group Key Account Manager’em współtworzyć będzie strategię rozwoju kanału. Co ważne, osoba ta współpracować będzie z klientami (sieciami) oraz dostawcami (agencjami). Channel Activation Manager kontrolować będzie budżet na działania w swoim kanale oraz budować będzie roczny plan aktywności dla swojego kanału. Rola ta jest samodzielna – bez dedykowanego zespołu.

Od Kandydatów oczekujemy popartego sukcesami doświadczenia w budowaniu planów trade marketingowych. Kandydaci powinni odznaczać się pokaźną ekspertyzę kanałową/shopperową. Idealny Kandydat powinien posiadać doświadczenie zdobyte w sprzedaży lub/i w marketingu handlowym firmy z sektora FMCG.

Idealny Kandydat powinien demonstrować wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, otwartość na zmiany, umiejętność pracy pod presją czasu oraz wysokich oczekiwań.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...