Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Complaint Analyst with Spanish (back-office)
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-11-39649/PC
For newly set up international SSC in Lodz we are currently seeking Spanish speaker for the position of Complaint Analyst.
Responsibilities:
Responsibilities:
- taking part in process transition from abroad to SSC in Lodz.
- complaint investigation, identifying preliminary root cause, agree on corrective actions with the departments involved and align content customer feedback with Customer Care Agent and Sales.
- initiate goods return process, agree pick up date with logistics department, follow up inspection of goods as of return to the warehouse, inform Customer Care Agent on status return.
- initiate credit and debit notes in line with conclusions of complaint investigation, monitor the e-invoicing process.
- follow up continuous improvement initiatives to prevent reoccurrence of complaints.
Requirements:
- 2 years of experience in the area of customer care, order processing or similar gained in international environment.
- fluent Spanish, excellent written communication skills.
- very good English skills.
- SAP skills.
- University degree.
- service oriented and customer focused.
- good analytical and problem solving skills.
Benefits:
- stable employment in international company.
- set of social benefits.
- attractive salary.
- friendly atmosphere at work.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".