Chcesz rozwijać swoją pasję i umiejętności? Lubisz podejmować codziennie nowe wyzwania? Uważasz, że sprawdziłbyś się w grupie energicznych, młodych ludzi, którzy chętnie realizują swoje zainteresowania, ze swych działań czerpią przyjemność, a dodatkowo dostają za to pieniądze? Jeśli tak, to idealnie pasujesz do naszej ekipy!
X-KOM.PL to jedna z najprężniej działających firm w polskiej branży elektronicznej i lider sprzedaży internetowej. Dzięki zaangażowaniu kilkuset młodych pracowników nasza działalność powiększa swój zasięg i obecnie posiadamy już 19 salonów stacjonarnych na terenie całego kraju. Jesteśmy także największym sprzedawcą w serwisie Allegro.pl, a dzięki wsparciu naszych Klientów zajęliśmy pierwsze miejscu w rankingu Zaufane Opinie 2012, przygotowanym przez Ceneo.pl. Ponieważ zakres naszych działań jest z każdym tygodniem coraz większy, wciąż rozszerzamy swój zespół. Niewykluczone, że w tym momencie potrzebujemy właśnie kogoś takiego, jak Ty.
Aktualnie w związku z bardzo szybkim rozwojem Naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
-
redagowanie tekstów,
-
tworzenie sloganów i komunikatów reklamowych,
-
przygotowywanie treści ofert produktowych oraz opisów marek,
-
przygotowywanie prezentacji,
-
poszukiwanie nowych rozwiązań promocji produktu.
-
zainteresowania związane z marketingiem i reklamą,
-
kreatywność, lekkość pióra i łatwość operowania słowem; nieprzeciętna pomysłowość,
-
umiejętność redagowania treści, tytułów oraz haseł reklamowych (treści ofert produktowych, opisy marek),
-
umiejętność wyszukiwania szczegółowych informacji na każdy temat,
-
samodzielność w tworzeniu projektów,
-
komunikatywność na wysokim poziomie,
-
zaangażowanie w wykonanie powierzonych zadań.
- pracę w zespole młodych niebanalnych ludzi, którzy wspólnie budują najprężniej rozwijającą się firmę w polskiej branży elektronicznej,
- możliwość realizacji własnych pomysłów, wdrażania kreatywnych rozwiązań,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- szansę na przeżycie nowych, ciekawych wyzwań niemal każdego dnia,
- umowę o pracę