Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
We are currently looking for Candidates for our Client for the following position:
Costs Control Specialist
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: CCS/18/07/2016/WRC/RB
Role Summary
- Overseeing all aspects of dedicated internal system including the accounting and control of trading expenses across product area
- Data validation and data integrity, payment controlling
- Successful onboarding of vendors onto the system for the respective products and regions under his/her remit
- Liaising with external vendors to ensure control and oversight of their processing activities including accrual posting, invoice reconciliation, payment validation and balance sheets ownership
- Reconciliation of monthly balance sheets in accordance with internal guidelines and providing related reporting and control insights to manager
- Identifying process improvement opportunities and implementing changes in conjunction with team manager
- Assisting the other teams by providing updates on rates and other key information necessary to deliver actionable saving ideas
Qualifications
- 1-2 years of professional experience on accounting/reporting position, preferable in a corporate environment
- Very good English - both written and spoken
- Advanced Microsoft Office skills, especially MS Excel
- Higher education degree (preferably in economy or connected to corporate identity)
- Communication skills, attention to details, client-oriented attitude and well-developed organizational skills
We Offer
- Professional development possibilities in a financial area
- Work for a global and multicultural organization
- Permanent contract
- Sport card, private medical care