LSJ HR Group jest wiodącą polską firmą w branży rekrutacji i doradztwa personalnego. Powstała w 2002 r. w Szczecinie. Wspiera polskich oraz zagranicznych partnerów w zakresie: rekrutacji i selekcji pracowników, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, usług outsourcingowych, szkoleń biznesowych, zawodowych, językowych,badania kompetencji, oraz tworzenia strategii personalnych. Dzięki wnikliwej znajomości branży i specyfiki rynków pracy, w których się poruszamy, profesjonalizmowi zespołu oraz uczciwym i przejrzystym zasadom współpracy z kontrahentami jesteśmy niezwykle skuteczni. Naszym priorytetem jest zaufanie klientów, transparentne zasady współpracy. Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu są liczne referencje od polskich i zagranicznych firm oraz partnerstwo znaczących instytucji i uczelni regionu.
For our customer, international production company having in Szczecin its Customer Support Center we are currently looking for candidates for the position of:
Responsibilities:
- answer inbound customer calls
- provide support to the customer within requested area
- advise customers on appropriate actions on the phone
- cooperate with upper levels of technical support and field service engineers
- check quality of service tickets in customer service applications
Requirements:
- excellent communication skills in Danish
- good command of English or Polish or German (speech and writing)
- willingness to work in the shifts system
- knowledge of MS Office package
Offer:
- dynamic and multicultural work environment
- international assignments and projects
- flexible working hours in shift system
- training from the first day of work
- private medical care with family option
- life and accident insurance
- Multisport card (with partner, friend and child option)
- 26 days of holiday regardless of your seniority
- tea and coffee in the office