Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
For our Client, one of the biggest and very well-known IT Company, we are searching for a Candidate for a position of:
Customer Service Specialist with English and French
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: CSSEF/24/08/2016/WRC/KK
Responsibilities:
- Providing technical support to Company employees
- Assisting customers in solving problems and incidents
- Cooperating with 2nd level of technical support
- Maintaining positive relations with external Clients
- Recognizing any possibilities of process improvement
Requirements:
- Very good knowledge of English (min. B2)
- Very good knowledge of French (B2/C1)
- Highly developed Customer Service skills
- Experience on similar position will be a strong asset
- Open minded and motivated for self-development and gaining knowledge
- Task and results oriented
- Excellent organization of working time, the ability to prioritize tasks
- Very good communication skills
Our Client offers:
- Possibility to gain valuable experience in a worldwide Company
- Work in a modern office in international environment
- Possibility to improve language skills