Główne zadania:
- pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami korporacyjnymi
- sprzedaż produktów i usług bankowych w ramach indywidualnych rozwiązań dla Klientów
- wspieranie cross-sellingu w Grupie mBanku
- zarządzanie relacją z klientem
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane finanse, bankowość, ekonomia)
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży i obsłudze klientów
- umiejętności identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- dobra organizacja czasu pracy, determinacja i samodyscyplina
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- szeroki pakiet szkoleń sprzedażowych oraz produktowych
- możliwość zdobycia cennego know-how w jednym z najlepszych banków w Polsce
- pracę w poszanowaniu idei work-life balance
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera