Doradca klienta MSP
Miejsce pracy: Tarnów
Nr Ref.: SPE/69/0617
Główne zdania:
- aktywne pozyskiwanie klientów MSP oraz stałe i systematyczne budowanie portfela klientów
- budowanie i zarządzanie relacjami z obecnymi klientami
- ocena potrzeb klientów oraz wybór odpowiedniej strategii współpracy
- opracowywanie indywidualnych rozwiązań i umiejętności budowania wizji rozwoju współpracy
- wspieranie cross-sellingu w Grupie mBanku
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- wiedza z zakresu produktów bankowych skierowanych dla klientów firmowych
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętności identyfikacji potrzeb klientów i budowania długofalowych relacji
- umiejętność realizacji wyznaczonych celów, szybkość działania i umiejętność podejmowania trafnych decyzji
- dobra organizacja czasu pracy, determinacja i samodyscyplina
- czynne prawo jazdy kat. B
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w instytucji finansowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość zdobycia cennego know-how w jednym z najlepszych banków w Polsce
- pracę w poszanowaniu idei work-life balance
- możliwości dalszego rozwoju zawodowego
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera