Doradca Klienta Premium Contact Centre - hipoteka
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/DKPCC/z/2017
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z segmentów masowego zainteresowanych kredytem hipotecznym oraz Klienta premium i Przedsiębiorcy
- Budowanie trwałej satysfakcji Klientów ze współpracy z Bankiem
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w trakcie realizacji procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego z uwzględnieniem standardów jakościowych
- Aktywna realizacja strategii Banku w kontaktach z Klientami
- Aktywne realizowanie obsługi Klienta z wykorzystaniem nowych technologii np. połączenia video
- Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów specjalistycznych oraz podstawowych produktów i usług banku, z zachowaniem wysokiej jakości obsługi
- Przyjmowanie i realizowanie finansowych i niefinansowych dyspozycji Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami wewnętrznymi
- Zdalne finalizowanie procesów sprzedaży specjalistycznych i podstawowych produktów i usług Banku
- Zgłaszanie propozycji modyfikacji dla działań i procesów realizowanych w jednostce
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości oferty kredytowej i procedur z zakresu kredytu hipotecznego
- Doświadczenia w skutecznym domykaniu procesów dla produktów specjalistycznych
- Znajomości standardów obsługi Klienta z zakresu bankowości specjalistycznej
- Dodatkowym atutem będzie znajomość tematów związanych z Klientem Premium lub Przedsiębiorcami
- Wykształcenia min. średniego (preferowane ekonomiczne, finansowe lub prawnicze)
- Odpowiedzialności, inicjatywy, samodzielności i konsekwencji w działaniu
- Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
- Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta i sprzedażą min. 2 lata
- Pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany
- Obsługa Klienta w języku angielskim będzie dodatkowym atutem
Naszym pracownikom oferujemy: