Najnowsze oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Santander Bank Polska S.A.   Kalisz, ul. Górnośląska 50    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    MOC naszej pracy: wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych; zapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii; realizacja...
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Pomoc klientom w wyborze odpowiednich produktów bankowych, Tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami jak i nowymi obecnymi, Profesjonalna obsługa klientów, Osiąganie celów sprzedażowych, Obsługa płatności gotówkowych i bezgotówkowych.
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Kalisz    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    15 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Ostrów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Września    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Zobacz więcej ofert pracy

Doradca Klienta

Nationale-Nederlanden
Kalisz
praca stacjonarna
2612 dni temu
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Kalisz
Nr ref.: NN/02/2017
Opis stanowiska
  • sprzedaż produktów Nationale-Nederlanden poprzez przygotowywanie indywidualnych rozwiązań dla Klientów
  • pozyskiwanie i obsługa Klientów w oparciu o standardy firmy Nationale-Nederlanden
  • organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientami
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie
  • doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze Klienta
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość, zaangażowanie
  • silna orientacja na cel, konsekwencja w działaniu
  • umiejętności docierania do nowych Klientów, pomysłowości na ich pozyskanie
  • mile widziane doświadczenie w branży finansowej i/lub ubezpieczeniowej
  • zainteresowania tematyką finansową
Oferujemy
  • stałe miesięczne wynagrodzenie oraz prowizję od każdej sprzedaży
  • dodatkowe benefity od początku współpracy
  • profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pozyskiwania klientów oraz sprzedaży naszych produktów
  • stabilną współpracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • przejrzystą ścieżkę rozwoju oraz realną możliwość objęcia stanowiska menedżerskiego
Administratorem podanych danych osobowych jest Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe SA z siedzibą w Warszawa 00-342, Topiel 12. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Santander Bank Polska S.A.   Kalisz, ul. Górnośląska 50    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    MOC naszej pracy: wspieranie klientów w wyborze najlepszych produktów i usług bankowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami banku i pozyskiwanie nowych; zapewnianie klientom profesjonalnej obsługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi i technologii; realizacja...
  • Doradczyni / Doradca Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Pomoc klientom w wyborze odpowiednich produktów bankowych, Tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami jak i nowymi obecnymi, Profesjonalna obsługa klientów, Osiąganie celów sprzedażowych, Obsługa płatności gotówkowych i bezgotówkowych.
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Kalisz    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    15 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
  • Doradca Klienta

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Ostrów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    8 dni
    Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej?
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Września    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.