Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr Ref.: OPCA/2016/2/24
- Aktywna obsługa klientów ubiegających się o kredyt ratalny, weryfikacja zdolności kredytowej, sprzedaż umów kredytowych, ubezpieczeń oraz innych produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych w ofercie Banku,
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
- Budowanie trwałych relacji z klientami,
- Dobór oferty adekwatnej do potrzeb klienta
- Wykształcenia minimum średniego (mile widziana bankowość, finanse),
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Orientacji na klienta oraz dążenia do realizacji założonych celów,
- Dyspozycyjności do pracy także w weekendy,
- Mile widziane doświadczenie w kontaktach z klientem,
- Samodzielności,
- Rzetelności i odpowiedzialności,
- umowę zlecenie,
- pracę dodatkową
- Współpraca z młodym,dynamicznym zespołem,
- System premiowy zależny od wyników pracy,