Doradca telefoniczny ds. klienta biznesowego
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr Ref.: DTB/061/BMO
Zadania:
- Aktywna sprzedaż usług oferowanych przez firmę
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie stałych relacji
- Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z indywidualnymi potrzebami klienta
- Doradztwo w zakresie oferowanych usług
- Realizacja kampanii marketingowych
- Telefoniczne badanie satysfakcji stałych klientów
Wymagania:
- Dużym atutem będzie doświadczenia w zakresie telefonicznej lub bezpośredniej obsługi klienta
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Wysoki poziom kultury osobistej, opanowanie, cierpliwość, optymizm
- Silna motywacja do pracy i osiągania założonych celów
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Chęć ciągłego rozwoju i samodoskonalenia się
- Min. średnie wykształcenie
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w najpopularniejszym w Polsce portalu pracy
- Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 8:00-16:00
- Możliwość rozwoju dzięki rozbudowanemu systemowi szkoleń
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Dodatkowe benefity m.in. pakiet medyczny, karta multisport, dofinansowanie do nauki języków obcych, wyjazdy integracyjne
- Przyjazną atmosferę pracy i wzajemny szacunek
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.