Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. zakupów

AUDIT Doradztwo Personalne
Szczecin, okolice Szczecina
praca stacjonarna
2310 dni temu

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w okolicach Szczecina, poszukujemy kandydata na stanowisko

Dyrektor ds. zakupów
Miejsce pracy: okolice Szczecina

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Tworzenie, wdrożenie i przestrzeganie polityki zakupowej
  • Zapewnienie wiarygodnych dostawców pod kątem jakości, ciągłości i terminowości dostaw po optymalnej cenie
  • Ustalanie i zawieranie umów dotyczących warunków zakupu i dostaw
  • Optymalizacja zasad prognozowania zapotrzebowania oraz poziomu zapasów
  • Wdrażanie nowych dostawców/komponentów
  • Przygotowanie i realizacja planów oszczędnościowych
  • Budżetowanie kosztów zakupów
  • Zarządzanie działem zakupów

 WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale logistyki lub zakupów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Przedsiębiorczość oraz kreowanie optymalnych rozwiązań
  • Analityczne podejście do rozwiązywania powierzonych zadań
  • Wysokie zdolności negocjacyjne, komunikacyjne, interpersonalne
  • Znajomość środowiska Windows, MS Office, Systemy ERP
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. B