Jesteśmy grupą pasjonatów, którzy produkują i sprzedają wędliny oraz rozbierają świeże mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe. Lubimy to, co robimy, a robimy to, co lubią jeść Polacy – czyli smaczne i niedrogie szynki, polędwice, kiełbasy kanapkowe, mielonki, kiełbasy cienkie i parówki. A najlepiej w Polsce potrafimy robić pasztetowe i pasztety, które są liderami w swoim segmencie. Każdy koneser kiełbas suchych zna naszą myśliwską i jałowcową spod znaku Duda Specialite, które gromią swoim smakiem, wysuszeniem i kruchością wszystkie podobne produkty na rynku. Naszą ofertę uzupełniamy paletą smacznych dań gotowych. W odrębnym zakładzie produkujemy również karmę dla naszych czworonogich przyjaciół. Zajmujemy się również działalnością transportowo-logistyczną oraz prowadzimy sieć sklepów mięsnych i spożywczych. To czym się zajmujemy, staramy się robić najlepiej, jak tylko potrafimy. Nasi klienci to doceniają. Dzięki Wam jesteśmy jednym z liderów przetwórstwa mięsnego w Polsce. To dla Was powstał największy w Polsce zakład przetwórczy o powierzchni hal produkcyjnych liczącej ponad 8 hektarów na trzech poziomach, który każdej doby może produkować ponad 500 ton wędlin i codziennie dostarczać drugie tyle świeżo rozebranego mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego. To jedyny taki obiekt w Polsce, który dzięki zastosowaniu najbardziej zaawansowanych technologii, pozwala nam produkować taniej i bardziej efektywnie, niż robią to inni. Dzięki temu jesteśmy bardziej konkurencyjni i cały czas się rozwijamy.
Zakłady Mięsne Silesia S.A.
poszukuje osoby na stanowisko:
- są zorientowane na wynik i inspirują innych w osiąganiu celów,
- nie boją się podejmować odważnych decyzji i dzięki osobistemu zaangażowaniu wpływają na rozwój całej firmy,
- planują działania biznesowe w perspektywie długoterminowej.
- realizację strategii sprzedaży na podległym regionie, realizację celów i budżetów sprzedażowych,
- współpraca z dystrybutorami i sieciami detalicznymi w regionie,
- negocjacje warunków handlowych,
- wdrażanie strategii rynkowych i akcji promocyjnych w regionie,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki i firmy.
- doświadczenia w kierowaniu regionem, przynajmniej 2 lata,
- doświadczenia w zarządzaniu budżetem,
- praktycznej znajomości obsługi komputera, w tym dobrej znajomości programów tj.: Excel, Word, Power Point,
- prawa jazdy kat. B i gotowości pracy w terenie,
- predyspozycji zawodowych tj.: umiejętności nawiązywania i skutecznego podtrzymywania długofalowych, partnerskich relacji z klientami, umiejętności planowania i organizacji własnej pracy, wysokiej kultury osobistej oraz samodzielności, zaangażowania i odpowiedzialności.
- Doświadczenie w branży mięsnej będzie dodatkowym atutem.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- odpowiednio wyposażone stanowisko pracy – samochód służbowy, komputer przenośny, telefon komórkowy,
- samodzielną, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w środowisku dużej, polskiej firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego,