Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    3 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów Prezes Zarządu Rzeszów
Dyrektor Zarządzający – Prezes Zarządu

Dyrektor Zarządzający – Prezes Zarządu

Trenkwalder Benefit Sp. z o.o.
Rzeszów
praca stacjonarna
3108 dni temu
c40e7886fc87ad1f614a98507a16ef5d.gif

Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.

Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Dyrektor Zarządzający – Prezes Zarządu
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: DZPZ/WAW/1015


OPIS STANOWISKA:
  • całościowe zarządzanie spółką w Polsce (zatrudnienie do 50 osób) i pełna odpowiedzialność przed właścicielem firmy za jej wyniki,
  • utrzymywanie relacji pomiędzy działem handlowym znajdującym się za granicą i działem produkcji w Polsce,
  • efektywne zarządzanie pracownikami  i zakładem w celu zwiększenia wydajności i jakości ich pracy,
  • przygotowywanie planów biznesowych,a także nadzór nad poprawną ich realizacją,
  • dokonywanie przeglądu raportów i wykazów finansowych dotyczących podległego obszaru funkcjonalnego przedsiębiorstwa i zarządzanie odpowiednimi w związku z wynikami działaniami operacyjnymi,
  • prowadzenie działań mających na celu pozyskiwanie funduszy na rozwój firmy związane z budową nowego zakładu produkcyjnego,
  • otwartość na wprowadzanie zmian orazumiejętność sprawnego rozwiązywania pojawiających się problemów,
  • udział w budowaniu strategii, a także jej rozwijaniu w zgodności z misją firmy,
    współpraca z innymi działami firmy,
  • zatwierdzanie budżetu podległego przedsiębiorstwa,
  • wprowadzanie ulepszeń w procesach produkcji,
  • tworzenie i nadzorowanie ogólnej polityki firmy.
WYMAGANIA:
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu spółką z o.o. ( najlepiej o charakterze produkcyjnym, do 50 osób),
  • płynna znajomość języka angielskiego– warunek konieczny (język niemiecki lub francuski jako dodatkowy atut),
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów inwestycyjnych, relokacji produkcji etc.,
  • wykształcenie wyższe z zakresu nauk ekonomicznych, zarządzania, przedsiębiorczości lub pokrewne,
  • silny zmysł techniczny,
  • zaangażowanie i motywacja do działania,
  • zdolność analitycznego i koncepcyjnego myślenia,
  • zdolność planowania i organizowania pracy własnej i podległych pracowników,
  • wysoki poziom zdolności przywódczych, predyspozycji interpersonalnych a także posiadanie umiejętności negocjacyjnych,
  • orientacja na biznesową efektywność działań, 
  • elastyczność w działaniu i zdolność pracy w warunkach stresu.
OFERUJEMY:
  • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • duża samodzielność w działaniu i decyzyjność.

 



975f2b7c5b726cb35975f1f396778fa7.gif
 

Poznaj

Trenkwalder

Poznaj Trenkwalder Polska


Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.

Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.

Podobne oferty

  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna
    asystent
    3 godz.
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...