Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Kas

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Zastępca Kierownika Działu Kas

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Główny Kasjer

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdynia, ul. Hutnicza 8    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi. Bieżąca organizacja pracy kasjerów. Przygotowanie i sprawdzanie raportów...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Łódź, ul. Marcina Kasprzaka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Opis stanowiska Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami. Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych. Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz motywowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Kasjerów Warszawa
Główny Kasjer (Head Cashier)

Główny Kasjer (Head Cashier)

Adecco Poland Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2847 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Adecco Poland Sales & Marketing jest wyłącznym partnerem w procesach rekrutacyjnych Firmy FOREVER 21, która już wkrótce otwiera swoją sieć sklepów w całej Polsce i poszukuje kandydatów z doświadczeniem w branży fast fashion na stanowisko:


Główny Kasjer (Head Cashier)

Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa

Nr Ref.: KAS/W/07.2016

Raportuje do: Kierownika Sklepu

Bezpośredni nadzór kasjerów do osiągnięcia doskonałości w:
• Skuteczności sprzedaży
- Zrozumienie tygodniowych, miesięcznych i rocznych celów sprzedażowych

• Dyscyplinie Operacyjnej
- Motywowanie pracowników
- Uwzględnienie wszystkich standardowych procedur operacyjnych

Operacjach POS
- Zapewnienie że, wszyscy kasjerzy są w pełni przeszkoleni w zakresie używania POS we wszystkich sytuacjach

Pracy zespołowej
- Ponowne szkolenia w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania przydzielonych obowiązków
- Nieustanna praca nad poprawą wyników indywidualnych i zespołowych
- Wspieranie pozytywnej atmosfery zespołu
- Ciągła komunikacja z kierownikiem sklepu w celu monitorowania wydajności zespołu

Obsłudze klienta
- Dawanie dobrych przykładów
- Zapewnienie, że zespół stosuje się do ustalonych standardów obsługi klienta
- Skuteczne rozwiązywanie problemów / podejmowania decyzji w rozwiązywaniu problemów klientów
- Docenianie osiągnięć indywidualnych i zespołowych obsługi klienta

Obowiązki:
• Współpraca z innymi Głównymi Kasjerami w Centrali w celu maksymalizacji wydajności pracowników
• Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów
• Wsparcie Kierownika Sklepu
• Szkolenie wszystkich kasjerów zgodnie z procedurami oraz polityką firmy
• Ustalanie grafików pracy oraz przerw podległego zespołu
• Monitorowanie realizacji budżetów sprzedaży
• Aktywne szkolenia kasjerów oraz ciągłe motywowanie zespołu
• Przygotowanie oraz sprawdzanie raportów kasowych

Wymagania:

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
• Dyspozycyjność - praca zmianowa również w weekendy
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
• Umiejętności zarządzania czasem
• Przestrzeganie polityk i procedur ustalonych w firmie
• Zdolności analitycznego myślenia
• Dobra znajomość MS Office
• Umiejętności managerskie: planowanie i realizacja targetów, motywowanie i rozwój pracowników

Oferujemy:
• Pracę w globalnej, kreującej najnowsze trendy modowe firmie
• Pracę w młodym, dynamicznym zespole
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Konkurencyjny system premiowy

Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Kas

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Zastępca Kierownika Działu Kas

    Selgros Cash&Carry   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
  • Główny Kasjer

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Gdynia, ul. Hutnicza 8    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi klientów na stanowiskach kasowych. Współdziałanie w budowaniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi. Bieżąca organizacja pracy kasjerów. Przygotowanie i sprawdzanie raportów...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Łódź, ul. Marcina Kasprzaka    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Opis stanowiska Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami. Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych. Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz motywowanie i...