Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie wałbrzyskim
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny księgowy
Miejsce pracy: Wałbrzych
Ogłoszenie o naborze Nr 15708
Warunki pracy
Praca biurowa w inspektoracie przy komputerze, wysiłek umysłowy, w wymiarze 0/5 etatu,Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego , kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
Siedziba urzędu znajduje się na III piętrze., bez windy
Stanowisko pracy nie dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych
Zakres zadań
- prowadzenie pełnej księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
- sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu w obowiązujących terminach,opracowanie i realizacja planów finansowych, budżetowych
- prowadzenie dokumentacji podatkowej, płacowej , sporządzanie informacji i danych finansowych do ZUS, US
- prowadzenie obsługi płacowej Inspektoratu
- prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
- archiwizacja dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy (uporządkowanie i przygotowanie do składnicy akt)
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie dla wykształcenia wyższego (ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe)- co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości lub dla wykształcenia średniego (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna)- co najmniej 6 letnia praktyka w księgowości lublub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub
lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 lat doświadczenia zawodowego
- pełna znajomośc ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy
- znajomośc przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość obsługi programów finansowo - księgowych: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace firmy Info oraz Płatnik
- nieskazanie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz pełna zdolność do czynności prawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- mile widziane doświadczenie w administracji publicznej oraz znajomość programu BeSTi@ SJO