Head of Customer Care (Fashion)
Warszawa
Head of Customer Care (Fashion)
Warszawa
Nr Ref.: 1073820
Warszawa
Nr Ref.: 1073820
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Twoja następna firma
Nasz Klient to młoda polska marka odzieżowa z kilkuletnią historią, stworzona przez niezależnych projektantów. To nietypowy koncept, który zamiast podążać za szybko zmieniającymi się trendami, skupia się na tworzeniu linii ubrań szykownych, wygodnych, wykonanych z najwyższą dbałością o szczegóły. Projekty mają jedno zadanie – podkreślać to, co najlepsze zarówno w damskiej, jak i w męskiej sylwetce
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko Head of Customer Care. Head of Customer Care dba o jak najlepsze relacje z Klientami firmy i zagwarantowanie, że potrzeby Klientów są spełnione. Jej/ Jego celem jest zapewnienie doskonałej obsługi klienta, szybkiej odpowiedzi i pomocy oraz wsparcie, gdy Klient tego tylko potrzebuje, jak również promowanie tej idei w całej marce. Szef teamu Customer Care odpowiada za: opracowanie i wdrożenie zasad obsługi klienta oraz ich ciągłe doskonalenie, zarządzanie zespołem customer care – organizacja pracy i zapewnienie dobrej i kompleksowej obsługi klienta przez 7 dni w tygodniu 24h na dobę poprzez różne kanały komunikacji z Klientem (life chat, mail, facebook (social media), telefon, panele kontaktu z Klientem w sklepach partnerskich, etc.), obsługę reklamacji, wymian, zwrotów, zadbanie o ciągłość i szybką oraz uprzejmą komunikację z klientami przez telefon, email, chat, czy twarzą w twarz, rozwój narzędzi do segmentacji Klientów i budowania ich lojalności (LTV), zbieranie i analizowanie informacji od Klientów w celu lepszego dopasowania działań marki do ich oczekiwań, a nawet ich wyprzedzanie; prowadzenie diagnostyki źródeł problemów, z dużą uważnością sugerując rozwiązania, które doskonalą poziom doświadczeń Klientów, jednocześnie eliminując procesy, które dla Klienta są skomplikowane i długotrwałe.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem na podobnym stanowisku we współpracy z klientami B2C, w firmie nastawionej na miękką relacje, zaangażowanie i autentyczną interakcję z Klientem. Oczekujemy empatii na potrzeby Klienta, umiejętności doradzania, umiejętności budowania relacji, lojalizowania Klientów., opanowania w sytuacjach stresowych, umiejętności zarządzania zespołem i przekazania im wartości stojących za marką, jednocześnie zapewniając spójność w komunikacji i dużą jej efektywność. Od Kandydatów oczekujemy zainteresowania modą i bardzo dobrej znajomości języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Oferujemy stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki finansowe w dynamicznie rozwijającej się polskiej marce, stawiającej sobie za cel budowę długotrwałych relacji z Klientami, oferującej dużo więcej niż tylko standardowe doradztwo sprzedazowe. To firma zrzeszająca pasjonatów, osoby kreatywne, wychodzące z własną inicjatywą.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
hays.pl |