TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT
Dla naszego Klienta, wiodącej firmy dostarczającej rozwiązania IT dla branży finansowej, szukamy osoby na stanowisko:
Helpdesk - II linia wsparcia (serwis aplikacji finansowo-księgowych)
miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów tematów dotyczących oprogramowania ADH-Soft
- Obsługa klientów firmy w formie: telefonicznej, mailem, poprzez systemy helpdesk w zakresie systemów ADH-Soft
- Wsparcie serwisowe: z siedziby ADH-Soft oraz u klienta na terenie całego kraju
- Przeglądy serwisowe systemu LEO
- Ewidencja kontaktów z klientami
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie o profilu technicznym
- Znajomość relacyjnych baz danych
- Dobra znajomość SQL
- Biegła znajomość obsługi komputera
- Znajomość języka angielskiego
- Podstawowa znajomość zagadnień finansowo-księgowych
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność pracy w zespole
- Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Umiejętność szybkiego uczenia się
Firma oferuje:
- Ciekawą pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
- Stały rozwój kwalifikacji zawodowych, szkolenia
- Miłą atmosferę w stabilnym zespole
- Wyjazdy integracyjne
- Atrakcyjny pakiet socjalny