Najnowsze oferty pracy

  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Radom    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów zagranicznych z językiem niemieckim

    M-TAC sp.z o.o. sp.k.   Dawidy Bankowe    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;
Zobacz więcej ofert pracy

HR Contact Center Advisor

Philips
mazowieckie
praca stacjonarna
2704 dni temu
HR Contact Center Advisor
 
Organization: Philips Lighting Sp. z o.o.

Location: Pila

Job ID: 203265

 

 

HR Services is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging HR Services Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

 

Your team


HR Services Center Europe is based in Piła, Poland and is part of HR Services. HR Services is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. HR Services delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 

Your challenge
Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 7 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, France, Spain, Poland, Netherlands while working in an international team.

 

Your responsibilities

  • Ensure that incoming enquiries to the Service Centers are answered in a professional and efficient manner (e.g. via e-mail, telephone, or chat)
  • Gather all required information as the first point of contact to ensure that customer enquiry can be resolved at earliest opportunity with minimal handoffs, capture an accurate record of a customer enquiry in the case management system
  • Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries to the HR Contact Center
  • Provide support to employees, line managers and HR Business Partners to enable them to effectively use the HR Portal and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Provide proper feedback to the customer if problem is referred,
  • Contribute to continuous improvement activities in the PPS Center through identification of recurring employee/line manager/HRBP issues to simplify and enhance policies, processes and technologies
  • Provide support during the implementation of new initiatives, programs, policies, and services by acting as an employee’s first line of contact

We are looking for

  • Graduate with Bachelor or equivalent degree
  • Fluent knowledge of Dutch is a must (both orally and in writing)
  • Fluent knowledge of English
  • 2 years of progressive work experience in a Customer Service environment
  • Ability to multi-task and good time management skills
  • Understanding of HR processes is an additional asset
  • Demonstrated effectiveness when dealing with demanding customers
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Highly developed interpersonal skills and analytical thinking skills
  • Ability to understand and interpret incoming enquiries to the Service Center
  • Computer literate; experience of Case Management tools and HR IT systems is an additional asset

Our offer


We welcome you to a challenging, innovative environment with great opportunities for you to explore.

Our benefits are competitive and designed around your preferences:

  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • BenefitSystem cards
  • Discount for Philips’ products

We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Customer supporter

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień) Kształtowanie i...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta z Językiem Francuskim

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   mazowieckie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Radom    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów zagranicznych z językiem niemieckim

    M-TAC sp.z o.o. sp.k.   Dawidy Bankowe    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów; Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientem; Uczestniczenie w negocjacjach i spotkaniach handlowych; Efektywne prowadzenie procesu sprzedaży; Tworzenie i monitorowanie ofert handlowych;