Tasks:
• Resolving any kind of issues escalated by Clients (by phone or email) concerning company"s product
• Providing Clients with information about current offer
• Updating information in the system and making amendments in customer data
• Preparing and taking care of good documentation flow
• Receiving and verifying the correctness of documents
• Checking pending payments and reporting
• Acting as a support for the team
Requirements:
• Fluent Hungarian
• Good knowledge of English
• Experience in office work- nice to have
• Knowledge of MS Office
• Professional attitude toward Clients
• Communicativeness and team spirit
• Ability to take up full time employment
We offer:
• Fulltime employment based on permanent contract
• Work in an international company
• Onboarding process and additional scholarships during work
• Friendly working atmosphere
• Possibility to use foreign language on daily basis
• Opportunity to gain valuable experience in prestigious and developing place
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.