Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Incident Manager

ManpowerGroup Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
2696 dni temu


Incident Manager
Miejsce pracy: Kraków

Each Incident Manager, as a part of a CISCO Support Team:

• Provides best in class support to the customers through the timely resolution of incidents

• Ensures case documentation is complete, legible and accurate

• Performs escalation activities

• Uses standard tools to receive alerts and monitor status of new service requests (cases) pushing through to resolution

• Provides frequent external and internal status updates of the incident, communicates directly with the customer

• Interacts with customers and internal teams in a coordinated fashion to ensure issue resolution

• Ensures follow-up and closure of high priority issues with large strategic customers by SLA compliance

• Supports delivery of technical services to major accounts

• Maintains a good relationship with the customer during the course of the analysis through the effective use of email, telephone, video conferencing and other collaboration methods

• Drives the efficiency and effectiveness of the incident management process in After Hours Operations Team

• Drives, develops and maintains the major incident process and associated procedures.

• Shift work - 24/7 - 12-hour shifts during the week, 8-hour-shifts during the weekends.

The perfect Candidate should have:

• Knowledge of Incident Management

• Minimum 3 years of related experience in IT customer Support
• Fluent knowledge of English is a must

• Good knowledge of Portugese/Spanish would be an advantage

We offer:

Attractive Salary based on b2b contract
Enthusiastic and positive work atmosphere
Daily work with the best IT specialist in international enviroment for one of the Best Employers in Poland with people from all around the world
Private Healthcare(Medicover) and MultiSport Card
E-learning platform
Internal trainings, coaching and mentoring
Possibility of changing position, department, gaining new knowledge and experience
Healthy, comfortable and challenging environment
Working in Cisco Office with Two cafeterias, Summer gardens, Outdoor Ping Pong table, Xbox games and board games in creativity rooms, Massage chairs, Table football and more

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.