- Ogłoszenie nr: 169863
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 maja 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- informatyk
- do spraw administrowania sprzętem informatycznym, systemami informatycznymi i sieciami, a także do spraw obsługi policyjnych i pozapolicyjnych baz danych
- w Zespole Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji powiatu łódzkiego wschodniego
95-040 Koluszki ul. 11 Listopada 62 f
Miejsce wykonywania pracy:
- Koluszki
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- bieżące i terminowe rejestrowanie kart statystycznych i informacyjnych z zakresu zdarzeń w ruchu drogowym w celu aktualizacji policyjnych baz danych w tym zakresie,
- bieżące i terminowe wprowadzanie do systemów policyjnych informacji na temat karalności za przestępstwa lub wykroczenia w ruchu drogowym ( z prawomocnych wyroków sądowych ) w celu aktualizacji danych w KSIP,
- dokonywanie bieżących sprawdzeń, typowań lub analiz w policyjnych i pozapolicyjnych bazach danych na rzecz bądź w imieniu funkcjonariuszy i pracowników jednostki w celu zapewnienia im wsparcia w prowadzonych przez nich czynnościach służbowych,
- bieżące i terminowe rejestrowanie osób, zdarzeń, miejsc, dokumentów, podmiotów i innych przedmiotów i rzeczy podlegających rejestracji w policyjnych systemach informatycznych oraz weryfikacja wszelkich rozbieżności powstałych podczas wprowadzania danych, jak również przeprowadzanie we własnym zakresie analiz wprowadzanych danych w celu ujawnienia potencjalnych nieprawidłowości,
- sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów przekazanych do rejestracji bądź modyfikacji w celu zapewnienia poprawności oraz kompletności danych wprowadzanych do KSIP,
- prowadzenie teczek tematycznych, zbiorów pism, dokumentów statystycznych, dzienników i rejestrów, których prowadzenie jest wymagane aktualnymi przepisami w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
- obsługa elektronicznej skrzynki mailowej i intranetowej Komendanta Powiatowego Policji, w celu wsparcia bieżącej pracy jednostki,
- archiwizacja wytworzonej i otrzymanej dokumentacji oraz kart rejestracyjnych i wyroków sądowych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w warunkach biurowych przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; możliwość udziału w szkoleniach.
praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego i innych urządzeń biurowych; stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku Komendy, oświetlone światłem dziennym i sztucznym; w budynku znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych; niedostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych dotyczy braku wind wewnętrznych, co może ograniczać dostęp do wyższych kondygnacji budynku.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie informatyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i innych urządzeń informatycznych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- umiejętność radzenia sobie pod presją czasu, asertywność, spostrzegawczość,
- doświadczenie w pracy minimum 1 rok,
- wyższe informatyczne,
- znajomość obsługi policyjnych systemów teleinformatycznych,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą
- obsługa systemów informatycznych oraz specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych w jednostkach Policji oraz znajomość obowiązujących w tym zakresie przepisów i procedur,
- 3 lata doświadczenia zawodowego,
- doświadczenie w pracy w administracji bądź na innych stanowiskach pracy w jednostkach Policji lub komórkach organizacyjnych Komendy.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów