- Ogłoszenie nr: 169976
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 maja 2015 r.
Izba Skarbowa w Gdańsku
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw archiwizacji
- w Sekretariacie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- 80-831 Gdańsk
ul. Długa 75/76
Miejsce wykonywania pracy:
- Wejherowo
- 84-200 Wejherowo
ul. Sobieskiego 346
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- porządkowanie, sortowanie i układanie zgodnie z planem dokumentacji, znajdującej się w archiwum, w celu umożliwienia sprawnego dostępu do niej,
- przyjmowanie i wydawanie akt do/z archiwum, w tym prowadzenie właściwych rejestrów, w celu właściwej obsługi wniosków o udostepnienie/wypożyczenie akt wszystkich komórek organizacyjnych urzędu,
- przygotowywanie akt do bnrakowania i sporządzanie dokumentacji celem uzyskania akceptacji Archiwum Państwowego oraz fizycznego zniszczenia dokumentów,
- sporządzanie sprawozdawczości z zakresu funkcjonowania archiwum.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca zarówno siedząca, jak i wymagająca przemieszczania się,
praca z dokumentami,
-praca przy komputerze
-wysiłek fizyczny,
- brak windy,
-brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza w zakresie przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy
- wykształcenie wyższe kierunkowe
- min. 6 miesięcy pracy w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów