- Ogłoszenie nr: 166470
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 lutego 2015 r.
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Wojewódzkim Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Basztowa 22
31-156 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Kraków
- ul. Olszańska 5
Kraków
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynowanie zadań wykonywanych przez analityków (lekarzy i psychologów) oceniających kompletność i aktualność dokumentacji orzeczniczej i określających zakres jej uzupełnienia przed rozpatrzeniem odwołania, planowanie i organizowanie posiedzeń składów orzekających, w tym poszerzonych o dodatkowych specjalistów, realizowanie zadań z zakresu obsługi administracyjno-biurowej posiedzeń.
- Udzielanie stronom i instytucjom współpracującym (w szczególności jednostkom pomocy społecznej i zakładom opieki zdrowotnej), informacji o trybie i zasadach postępowania orzeczniczego, prowadzenie rejestru odwołań od orzeczeń o niepełnosprawności/stopniu niepełnosprawności w formie pisemnej i elektronicznej (EKSMOoN), analiza i ocena kompletności dokumentacji odwoławczej.
- Prowadzenie obsługi kancelaryjnej wojewódzkiego zespołu orzekającego w zakresie sporządzania i wysyłki bieżącej korespondencji do stron postępowania toczącego się przed organem II instancji, rejestrowanie korespondencji wychodzącej i wchodzącej do zespołu zgodnie z elektronicznym systemem obiegu dokumentów obowiązującym w urzędzie.
- Prowadzenie spraw związanych z comiesięcznym planowaniem i przekazywaniem środków finansowych i dotacji celowych na działalność wojewódzkiego zespołu orzekającego i zespołów powiatowych, prowadzenie (także elektronicznie) rejestrów, baz danych oraz monitorowanie kosztów działalności zespołu.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi wojewódzkiego zespołu orzekającego, w szczególności prowadzenie analitycznej ewidencji majątkowej i ewidencji dotyczącej osobistej odpowiedzialności bezpośrednich użytkowników za ilość i stan powierzonego im wyposażenia techniczno-biurowego.
- Prowadzenie sprawy pracowniczych wojewódzkiego zespołu w zakresie ewidencji dowodów obecności w pracy i urlopów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
W sytuacjach uzasadnionych organizacją pracy zespołu i specyfiką realizowanych zadań nietypowe godziny pracy (od godz. 15:30 do 20:00).
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (strony postępowania orzeczniczego).
Zagrożenie korupcją.
Miejsce wykonywania pracy: Kraków, ul. Olszańska 5
Pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).
Czynniki szkodliwe dla zdrowia w środowisku pracy nie występują, uciążliwe są bieżąco minimalizowane.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej lub w pracy biurowej – potwierdzonego kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa z zakresu rehabilitacji zawodowo-społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, zabezpieczenia społecznego, ubezpieczeń społecznych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość struktur administracji publicznej w Polsce,
- obsługa komputera, umiejętność posługiwania się programami edytorskimi i operowania bazami danych.
- umiejętności pracy w zespole i dobrej komunikacji,
- asertywności,
- odporności na stres;
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów