- Ogłoszenie nr: 168703
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 kwietnia 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Szczecinie
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Zespole Administracyjno-Gospodarczym Komisariatu Policji Szczecin Pogodno KMP w Szczecinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Szczecinie
ul. Kaszubska 35
70-227 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
- Komisariat Policji Szczecin Pogodno
71-165 Szczecin
ul. Mickiewicza 161
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- terminowe rozliczanie rachunków i faktur dotyczących administrowania obiektem oraz za czynności procesowe,
- prowadzenie ewidencji sprzętu: łączności, kwaterunku, kulturalno-oświatowego, mundurowego, techniki biurowej i policyjnej,
- zaopatrywanie jednostki w sprzęt, narzędzia, środki czystości i druki resortowe,
- prowadzenie kasy jednostki-pobieranie gotówki z kasy KMP w Szczecinie, wypłacanie i przyjmowanie,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej posiłków regeneracyjnych i napojów,
- bieżący nadzór nad pracą sprzątaczek i konserwatora,
- administrowanie obiektem, zgłaszanie do Wydziału Administracyjno-Gospodarczego KMP niezbędnych do wykonywania prac remontowych, zlecanie napraw sprzętu będącego w użytkowaniu komisariatu,
- prowadzenie biblioteki komisariatu z przyjęciem odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca wykonywana w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu w godzinach 07:30-15:30, praca wykonywana przy stanowisku komputerowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Budynek 3 kondygnacyjny. Praca wykonywana na 1 piętrze / brak podjazdu i wind/.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t. jedn. Dz. U. z 2014, poz.1111 ze zm) rozdział 1-9;
- znajomość przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 330 ze zm) w zakresie prowadzenia gospodarki kasowej, rozdział 2,
- znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 października 2002 r. w sprawie wysokości, warunków i trybu przyznawania policjantom należności za podróże i przeniesienia służbowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 191, poz. 1598 ze zm);
- umiejętność redagowania pism.
- preferowane wykształcenie o profilu ekonomicznym, technicznym, administracyjnym.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów