- Ogłoszenie nr: 163136
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 września 2014 r.
Komenda Miejska Policji w Tychach
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw administrowania siecią teleinformatyczną
- w Zespole Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Tychach
ul. Aleja Bielska 46, 43-100 TYCHY
Miejsce wykonywania pracy:
- Tychy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- administrowanie i zarządzanie stanowiskami komputerowymi podłączonymi do sieci policyjnych z bazami danych oraz siecia Internet,
- administrowanie i zarządzanie stroną internetową KMP w Tychach,
- administrowanie stanowiskami komputerowymi do przetwarzania informacji niejawnych,
- instalowanie i aktualizacja systemów operacyjnych i programów oraz zabezpieczenie danych,
- zarządzanie dostepem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym uzytkownikom,
- administrowanie mobilnymi terminalami,
- przeprowadzanie okresowych przeglądów i oceny stanu technicznego sprzętu informatycznego uzytkowanego w KMP Tychy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w systemie dwuzmianowym wykonywana w pomieszczeniach biurowych, praca przy monitorze ekranowym, oświetlenie naturalne i sztuczne, wysiłek fizyczny
praca przy komputerze, budynek nie jest wyposazony w podjazdy dla osób niepełnospranych, brak wind
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o profilu teleinformatycznym
- wykształcenie wyższe o profilu informatycznym
- doswiadczenie zawodowe na stanowisku administratora sieci i systemów informatycznych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów