- Ogłoszenie nr: 163101
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 września 2014 r.
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw organizacji i koordynacji kontroli
- w Wydziale Kontroli
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice
Miejsce wykonywania pracy:
- Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynowanie działalności kontrolnej wykonywanej przez pracowników Urzędu i Wydziału Kontroli (KO) w ramach kompetencji Wojewody Śląskiego w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań kontrolnych w Urzędzie.
- Koordynowanie kontroli prowadzonych w Urzędzie przez organy kontroli zewnętrznej w celu terminowej i prawidłowej realizacji praw i obowiązków Urzędu jako jednostki kontrolowanej.
- Przeprowadzanie kontroli zewnętrznej w zakresie działalności tłumaczy przysięgłych w oparciu o programy kontroli oraz ich udokumentowanie w celu zbadania prawidłowości stosowania przepisów oraz prawidłowości działań podejmowanych przez kontrolowane podmioty.
- Udostępnianie informacji publicznej w zakresie wykonywanych zadań przez Wydział Kontroli w celu umożliwienia wglądu do nich każdej osobie, której przysługuje prawo do uzyskania informacji publicznej.
- Przyjmowanie i gromadzenie wzorów podpisów, odcisków pieczęci tłumaczy przysięgłych oraz udostępnianie listy tłumaczy przysięgłych klientom Urzędu w celu umożliwienia wglądu do listy tłumaczy, którzy uzyskali prawo do wykonywania zawodu.
- Sporządzanie zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych na podstawie danych przedstawionych przez poszczególne wydziały Urzędu celem przesłania ich do właściwego rzecznika dyscypliny finansów publicznych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie). Kontakty zewnętrzne z: kierownikami i pracownikami kontrolowanych jednostek w celu dokonania ustaleń związanych z przeprowadzaniem kontroli; pracownikami, kontrolerami innych organów kontroli przeprowadzających kontrolę w Urzędzie w celu udzielania wyjaśnień czy informacji dotyczących zakresu kontroli. Praca związana jest z przeprowadzaniem kontroli w innych urzędach. Zagrożenie korupcją.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na IV piętrze. Budynek wyposażony jest
w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z: przeprowadzaniem kontroli lub/i przeprowadzaniem audytu wewnętrznego lub/i prowadzeniem spraw finansowo-księgowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o samorządzie gminnym, samorządzie powiatowym, samorządzie wojewódzkim, o zawodzie tłumacza przysięgłego, o finansach publicznych, o służbie cywilnej;
- znajomość rozporządzenia MS ws. wynagrodzenia za czynności tłumacza przysięgłego;
- znajomość: Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Karnego, Kodeksu Postępowania Karnego;
- znajomość Regulaminu postępowania kontrolnego obowiązującego w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach, w tym metodologii prowadzenia i dokumentowania kontroli ustalonej w ww. dokumencie;
- znajomość Statutu i Regulaminu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
- rzetelność;
- terminowość;
- zorientowanie na osiąganie celów;
- nastawienie na rozwój;
- samodzielność;
- inicjatywa;
- skuteczna komunikacja;
- umiejętności analityczne;
- umiejętność współpracy;
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach; odpowiedzialność, podejmowanie decyzji;
- umiejętność obsługi komputera (min. pakiet biurowy Ms Office) na poziomie podstawowym;
- wykształcenie: 1. wyższe magisterskie na kierunku: prawo lub administracja lub 2. wyższe magisterskie ekonomiczne lub/i 3. studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub finansów publicznych
- przeszkolenie z zakresu znajomości procedur kontroli
- umiejętność obsługi komputera (programów: LEX, Legalis, LEX Polonica, ACL);
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych;
- trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z: przeprowadzaniem kontroli lub/i przeprowadzaniem audytu wewnętrznego lub/i prowadzeniem spraw finansowo-księgowych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów