- Ogłoszenie nr: 173870
- Data ukazania się ogłoszenia: 03 października 2015 r.
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw budżetu polityki społecznej
- w Wydziale Polityki Społecznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie stałego monitoringu wydatków w obszarach społecznych finansowanych ze środków publicznych, analiza zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego potrzeb finansowych oraz prognozowanie przewidywanych wydatków,
- przygotowywanie dyspozycji przekazania środków do jst na realizację zadań w zakresie polityki społecznej oraz ochrony zdrowia,
- udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski dotyczące budżetu, możliwości dokonywania zmian w posiadanych środkach, sposobu finansowania zadań i wydatkowania posiadanych środków,
- sporządzanie okresowych informacji, analiz i sprawozdań z wykonania budżetu w obszarze polityki społecznej i ochrony zdrowia,
- opracowywanie i przygotowywanie wniosków do ministrów resortowych, Ministra Finansów oraz Prezesa Rady Ministrów o pozyskanie dodatkowych środków z rezerw celowych budżetu państwa, rezerwy ogólnej oraz wniosków o dokonanie przez Ministra Finansów zmian w posiadanym budżecie,
- sprawdzanie zasadności i weryfikacja wniosków o dokonanie zmian w planie wydatków na realizację zadań z obszaru polityki społecznej i ochrony zdrowia oraz przygotowywanie propozycji dokonania tych zmian,
- przygotowywanie propozycji kwot dochodów i wydatków jednostek samorządu terytorialnego w zakresie polityki społecznej oraz ochrony zdrowia, wynikających z projektu ustawy budżetowej oraz ustawy budżetowej, a także opracowywanie zbiorczych materiałów w tym zakresie.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- zagrożenie korupcją,
- stres.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich konieczna asysta innego pracownika,
- zainstalowana winda,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- miejsce pracy zlokalizowane na X piętrze.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- wiedza z zakresu finansów publicznych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- odpowiedzialność, dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, - obsługi poczty elektronicznej;
- 6 m-cy doświadczenia zawodowego w obszarze budżetu jednostek finansów publicznych,
- znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
- odbyte szkolenia z zakresu finansów publicznych lub budżetu zadaniowego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów