- Ogłoszenie nr: 167392
- Data ukazania się ogłoszenia: 28 lutego 2015 r.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- w Wydziale Prawnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Siedlce
- Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie Delegatura - Placówka Zamiejscowa w Siedlcach
Oddział Prawny
ul. Piłsudskiego 38
08-110 Siedlce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ocenianie pod względem legalności aktów prawnych organów jednostek samorządu terytorialnego
- przygotowywanie rozstrzygnięć nadzorczych, wskazań nieistotnego naruszenia prawa oraz skarg do sądu administracyjnego, a także odpowiedzi na skargi na akty nadzoru
- wydawanie opinii, udzielanie porad, a w tym współpraca z samorządem terytorialnym
- badanie spraw, które wynikają z wpływających do organu nadzoru skarg, interwencji oraz sygnałów w sprawach legalności aktów prawnych oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi w tych sprawach
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- praca w siedzibie urzędu/wydziału,
- podejmowanie decyzji w warunkach stresu
- praca na ósmym piętrze,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka, skaner,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: prawo administracyjne, o samorządzie gminnym, powiatowym i województwa, o Ordynacji Wyborczej do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
- umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office), interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów