- Ogłoszenie nr: 166114
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 stycznia 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obslugi teleinformatycznej
- z Zespole Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Jana Pawła II 16
41-100 Siemianowice Śląskie
Miejsce wykonywania pracy:
- Siemianowice Śląskie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych oraz samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności,
- organizowanie łączności w systemach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych w celu sprawnej realizacji zadań w miejscu wystąpienia zdarzeń,
- przeprowadzanie okresowych przeglądów, dokonywanie oceny stanu technicznego oraz konserwowanie i dokonywanie niezbędnych napraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeń,
- zarządzanie centralami teleinformatycznymi poprzez zakładanie abonentów oraz nadawanie uprawnień w celu zapewnienia prawidłowej łączności przewodowej,
- opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu łączności będącego w użytkowaniu jednostki w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętem łączności,
- rejestracja i modyfikacja informacji w policyjnych systemach informatycznych w celu rzetelnego gromadzenia danych,
- przetwarzanie - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - danych poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczania informacji,
- dokonywanie sprawdzeń w policyjnych oraz w pozapolicyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, zmianowym. Praca z koniecznością przemieszczania się po piętrach budynku Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich. Wysiłek fizyczny związany z przenoszeniem, naprawą i podłączaniem sprzętu informatycznego.
Stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie informatyczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z teleinformatyką
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność,
- operatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów