Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie
Inspektor

Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
lubuskie, Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
2349 dni temu
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 17722

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa przy komputerze
- konieczność przemieszczania się po obiekcie
- kierowanie pojazdem służbowym

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenia z oświetleniem naturalnym i sztucznym
- praca przy monitorze komputerowym po. połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- praca w podstawowym wymiarze czasu pracy, w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę

Zakres zadań

  • Uzgadnianie działań związanych z tworzeniem specyfikacji przetargowych na zakupy sprzętu łączności i informatyki oraz koordynowanie ich realizacji w Wydziale.
  • Prowadzenie ewidencji zawartych umów i porozumień na okoliczność realizacji merytorycznych zadań przez Wydział oraz nadzór nad przestrzeganiem ich zapisów. Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi w tym zakresie.
  • Prowadzenie działań zmierzających do podpisania umów o świadczenie usług i dostaw, niezbędnych do funkcjonowania systemów teleinformatycznych Policji.
  • Przygotowywanie dokumentacji inicjującej proces postępowań szkodowych w zakresie szkód wyrządzonych w mieniu, którego komórką gospodarującą jest Wydział Łączności i Informatyki oraz sprawowanie merytorycznego nadzoru nad przebiegiem postępowań szkodowych prowadzonych przez jednostki terenowe i komórki organizacyjne KWP w zakresie mienia łączności i informatyki.
  • Organizacja szkoleń przeznaczonych dla służb łączności i informatyki.
  • Przygotowywanie projektów aktów prawnych regulujących właściwą pracę Wydziału Łączności i Informatyki.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem procedur i procesów Systemu Kontroli Zarządczej w Wydziale.
  • Przygotowywanie informacji, sprawozdań i analiz na potrzeby kierownictwa Wydziału oraz na zlecenie KGP w zakresie objętym działalnością Wydziału.
  • Udział w tworzeniu regulaminów funkcjonowania jednostek policji w zakresie łączności i informatyki z uwzględnieniem polityki (celów) realizowanych przez KWP i KGP.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie w pracy
  • podstawowa znajomość systemów
  • komunikatywność
  • praca w zespole
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • zdolności interpersonalne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość systemów teleinformatycznych (w tym systemów funkcjonujących w Policji)
  • prawo jazdy kat. B
  • praca w zespole
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2