Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 17722
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca biurowa przy komputerze
- konieczność przemieszczania się po obiekcie
- kierowanie pojazdem służbowym
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- pomieszczenia z oświetleniem naturalnym i sztucznym
- praca przy monitorze komputerowym po. połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- praca w podstawowym wymiarze czasu pracy, w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę
Zakres zadań
- Uzgadnianie działań związanych z tworzeniem specyfikacji przetargowych na zakupy sprzętu łączności i informatyki oraz koordynowanie ich realizacji w Wydziale.
- Prowadzenie ewidencji zawartych umów i porozumień na okoliczność realizacji merytorycznych zadań przez Wydział oraz nadzór nad przestrzeganiem ich zapisów. Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi w tym zakresie.
- Prowadzenie działań zmierzających do podpisania umów o świadczenie usług i dostaw, niezbędnych do funkcjonowania systemów teleinformatycznych Policji.
- Przygotowywanie dokumentacji inicjującej proces postępowań szkodowych w zakresie szkód wyrządzonych w mieniu, którego komórką gospodarującą jest Wydział Łączności i Informatyki oraz sprawowanie merytorycznego nadzoru nad przebiegiem postępowań szkodowych prowadzonych przez jednostki terenowe i komórki organizacyjne KWP w zakresie mienia łączności i informatyki.
- Organizacja szkoleń przeznaczonych dla służb łączności i informatyki.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych regulujących właściwą pracę Wydziału Łączności i Informatyki.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem procedur i procesów Systemu Kontroli Zarządczej w Wydziale.
- Przygotowywanie informacji, sprawozdań i analiz na potrzeby kierownictwa Wydziału oraz na zlecenie KGP w zakresie objętym działalnością Wydziału.
- Udział w tworzeniu regulaminów funkcjonowania jednostek policji w zakresie łączności i informatyki z uwzględnieniem polityki (celów) realizowanych przez KWP i KGP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie technicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenie w pracy
- podstawowa znajomość systemów
- komunikatywność
- praca w zespole
- umiejętność rozwiązywania problemów
- zdolności interpersonalne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość systemów teleinformatycznych (w tym systemów funkcjonujących w Policji)
- prawo jazdy kat. B
- praca w zespole
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2