Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. eventów

    Cosmedica   Warszawa, ul. Annopol 17    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje Zadania Współprowadzenie projektów w zakresie realizacji projektów eventowych w zakresie pielęgnacji urody, Przygotowywanie koncepcji i strategii eventów, Zarządzanie budżetem i kosztami eventów, Przygotowywanie raportów, analiz i podsumowań po każdym evencie, Koordynowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...
  • Specjalista ds. sprzedaży eventów, konferencji, uroczystości rodzinnych

    Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek sp. z o.o. sp.k.   Rymanów, Blisko drogi głównej - dogodny dojazd    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych; planowanie i koordynacja nad wydarzeniami – konferencje, szkolenia, uroczystości rodzinne, integracje; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprez i ich rozliczanie, tworzenie ofert sprzedażowych; monitorowanie działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspired Meetings Planner

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2915 dni temu

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Środkowo-Wschodniej Europie oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. 

Do Hotelu

Sofitel Warsaw Victoria

poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Inspired Meetings Planner
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: IMP/SWV/0416

Cel stanowiska:

Świadczenie zindywidualizowanych usług najwyższej jakości ze szczególną dbałością o detale celem dostarczenia usługi Inspired Meetings dla wszystkich Klientów. Obejmuje to koordynacje wszelkich działań operacyjnych dotyczących organizowanej konferencji od momentu podpisania Umowy do dnia eventu. To ścisła współpraca z klientem na etapie ustalania szczegółów spotkania oraz dystrybucja do wszystkich zaangażowanych departamentów w celu wzrostu efektywności działu sprzedaży oraz zwiększenia zadowolenia Klienta. 

Wymagania:

  • Realizowanie polityki handlowej hotelu.
  • Profesjonalne reprezentowanie hotelu.
  • Świadczenie usług najwyższej jakości na każdym etapie współpracy z Klientem.
  • Efektywna współpraca z działem sprzedaży oraz innymi departamentami Hotelu.
  • Zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji
  • Organizowanie site inspections z Klientami (po zakontraktowaniu spotkania, w celu omówienia szczegółów)
  • Dokumentacja wszystkich elementów dotyczących spotkania.
  • Przygotowanie podsumowania zamówienia klienta oraz innych dokumentów celem zapewnienia efektywnej komunikacji na zewnątrz oraz wewnątrz Hotelu.
  • Raportowanie zewnętrzne na potrzeby Klienta oraz wewnetrzna na potrzeby przełożonego.
  • Pilnowanie terminów (przedpłaty, zamówienia, itp.).
  • Nawiązywanie kontaktu klienta z InspiredMeetings™ Concierge.
  • Uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, jeśli sytuacja tego wymaga.
  • Organizacja spotkań pomiędzy Klientem, a personelem Hotelu, jeśli istnieje taka potrzeba.
  • Informowanie Dyrekcji w razie wątpliwości celem podjęcia natychmiastowych działań mających na celu wyeliminowanie ryzyka.
  • Promowanie i sprzedaż dodatkowych usług Hotelu.
  • Odpowiedzialność za wewnętrzne/firmowe (Orbis) rezerwacje.
  • Pełna odpowiedzialność, od momentu wysłania oferty do realizacji, za małe spotkania cateringowe (max. do 20 osób).
  • Podejmowanie efektywnych działań na rzecz zwiększenia sprzedaży.
  • Utrzymywanie korzystnych relacji ze stałymi klientami.
  • Znajomośc oferty hotelu, profesjonalna prezentacja oraz zachęcanie do korzystania z usług hotelu.

Oferujemy:

  • Pracę w profesjonalnym zespole.
  • Bogaty pakiet szkoleń.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w największej sieci hoteli w Polsce
    i w Środkowo-Wschodniej Europie.
  • Możliwość międzynarodowej kariery w strukturach sieci ACCOR.


Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Orbis S.A., spółki zależne oraz spółki powiązane kapitałowo z Orbis S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Brackiej 16 (zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. W przypadku braku zgody, prosimy nie klikać tego przycisku.
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. eventów

    Cosmedica   Warszawa, ul. Annopol 17    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje Zadania Współprowadzenie projektów w zakresie realizacji projektów eventowych w zakresie pielęgnacji urody, Przygotowywanie koncepcji i strategii eventów, Zarządzanie budżetem i kosztami eventów, Przygotowywanie raportów, analiz i podsumowań po każdym evencie, Koordynowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
  • Specjalista ds. kluczowych klientów edukacyjnych i B2B

    Odeon Dybiec Adamiak Sp. J.   Sochaczew, ul. Żeromskiego 8    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dlaczego My (Kino Odeon, e-kinoodeon, Cisza, kamera, akcja ! - młodzieżowy kod filmowy) Z ogromną przyjemnością przedstawiamy kino Odeon, wyjątkowe miejsce na kulturalnej mapie Sochaczewa. Odeon to nie tylko kino to również projekt, który ma odpowiadać na wszelkie potrzeby i oczekiwania...
  • Specjalista ds. sprzedaży eventów, konferencji, uroczystości rodzinnych

    Hotel Restauracja Jaś Wędrowniczek sp. z o.o. sp.k.   Rymanów, Blisko drogi głównej - dogodny dojazd    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż usług hotelowych i gastronomicznych; planowanie i koordynacja nad wydarzeniami – konferencje, szkolenia, uroczystości rodzinne, integracje; czuwanie nad prawidłowym przebiegiem imprez i ich rozliczanie, tworzenie ofert sprzedażowych; monitorowanie działań...