Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
Odpowiedzialny będziesz za: Aktywne pozyskiwanie Klientów; Utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów sprzedażowych; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku; Oczekujemy od Ciebie: Doświadczenia w sprzedaży lub...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Internal sales- sprzedawca wewnętrzny
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: SW/062/POZ
Zadania:
Kontakt z klientem, głównie telefoniczny
Przygotowywanie baz danych klientów
Przygotowywanie ofert
Pomoc w przygotowywaniach do wystawy/ targów, seminariów lub szkoleń
Wymagania:
Dobra znajomość Microsoft Office (głównie Excel)
Doświadczenie w obsłudze klienta oraz sprzedaży
Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Samodzielność w działaniu,
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
Dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia zawodowego,
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta - pomoc w wyborze stylizacji - odpowiedniej do okazji i sylwetki; kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy, budowanie autorytetu profesjonalnego Doradcy Klienta; dbałość o porządek i odpowiednią ekspozycję towaru; zamawianie i przyjmowanie...
Odpowiedzialny będziesz za: Aktywne pozyskiwanie Klientów; Utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi Klientami; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie rozmów sprzedażowych; Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku; Oczekujemy od Ciebie: Doświadczenia w sprzedaży lub...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
2 dni
Twoje zadania: dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych; prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw; ekspozycja towarów; dbanie o ład i porządek w elektromarkecie; Od Ciebie...