Onwelo jest firmą usługową dostarczającą rozwiązania IT dla sektora finansowego, farmacji, branży FMCG oraz telekomunikacji. Misją Onwelo jest dostarczanie nowoczesnych usług IT, zapewniając kompleksową obsługę. Każdy projekt jest wyjątkowy i wymaga zaangażowania specjalnie dedykowanego zespołu, dlatego stworzyliśmy kulturę, która umożliwia rozwój w obszarze zawodowym, społecznym i osobistym po to, aby móc dostarczać rozwiązania najwyżej jakości.
Mówisz biegle po niemiecku? Interesuje Cię branża IT i praca w międzynarodowym środowisku? Jesteś ambitna/y? Kończysz studia i nie wiesz co dalej? Mamy coś dla Ciebie!
Nie jesteś urodzonym inżynierem IT? Nie szkodzi – pełne szkolenie ze strony pracodawcy zapewnione.
Obowiązki:
- Wsparcie pierwszej linii dla użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania;
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów i pytań użytkowników w powyższym zakresie;
- Koordynacja zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym statusie zgłoszenia.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (wsparcie klientów niemieckojęzycznych);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Umiejętność rozwiązywania problemów u użytkowników;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Motywacja do pracy i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji;
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej w godzinach od 06:00-22:00 (od poniedziałku do piątku);
- Poprzednie doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy:
- Nabycie ciekawego doświadczenia oraz wiedzy w szybko rozwijającym się obszarze;
- Ambitne wyzwania, decyzyjność i autonomię w działaniu;
- Pracę w środowisku międzynarodowym; w ambitnym, energicznym zespole;
- Oprócz atrakcyjnego wynagrodzenia dodatkowe benefity takie jak: opieka medyczna, karta Benefit Multisport, możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie;
- Elastyczne formy zatrudnienia.