to dynamicznie rozwijająca się polska grupa kapitałowa, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych. Funkcjonujemy w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na nasze portfolio składają się znane, lubiane marki: Solidarność, Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku!, Appetita, Siesta, Hellena. Zatrudniamy obecnie około 2600 pracowników na terenie całej Polski.
W ramach rozwoju struktur działu aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
-
Przygotowanie planu działań marketingu-mix zapewniających realizację przyjętej strategii rozwoju marki/kategorii przy efektywnym wykorzystaniu środków finansowych i dostępnych narzędzi,
-
Realizacja planu rozwoju marki/ marek w ramach budżetu po akceptacji kosztów przez przełożonego,
-
Kontrola efektywności oraz weryfikacja działań zmierzających do realizacji przyjętego planu rozwoju,
-
Prowadzenie procesu komunikacji wewnętrznej w trakcie przygotowywanie i realizacji działań (wewnętrzne konsultacje, wewnętrzny PR itp.),
-
Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi,
-
Współpraca z dostawcami,
-
Udział w budowaniu koncepcji nowych produktów w ramach kategorii,
-
Regularna analiza wskaźników rynkowych oraz podejmowanie koniecznych akcji korekcyjnych w celu zapewnienia realizacji założonych celów.
-
Wykształcenie wyższe,
-
Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu w zakresie zarządzania marką lub kategorią,
-
Doświadczenie w obszarze FMCG,
-
Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, drukarniami,
-
Kreatywność,
-
Umiejętność samodzielnego działania, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
-
Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
-
Biegła znajomość programów MS Office,
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
-
Pracę w firmie będącej jednym z liderów na rynku FMCG,
-
Możliwość zarządzania silnymi markami i realizowania dużych projektów ATL/BTL,
-
Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko,
-
Możliwość realizowania własnych wizji i pomysłów.