Opis stanowiska:
• Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych,
• Reprezentowanie firmy na spotkaniach handlowych, konferencjach, targach,
• Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych,
• Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych,
• Bieżąca analiza rynku usług tłumaczeniowych.
Wymagania:
• Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B (mile widziana branża techniczna),
• Znajomość technik sprzedaży i negocjacji (doświadczenie w umawianiu spotkań handlowych),
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Prawo jazdy kat. B,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowania trwałych relacji biznesowych,
• Duża motywacja i zorientowanie na działania,
• Wykształcenie wyższe.
Oferta:
• Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub na działalność gospodarczą,
• Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + prowizje oraz premie kwartalne i roczne,
• Możliwość rozwoju w firmie wykonującej specjalistyczne tłumaczenia dla przemysły i biznesu,
• Komputer oraz telefon służbowy.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.