Signal Group jest firmą działającą w ramach usług B2B.
Nowoczesne technologie są fundamentem Naszej wspólnej, codziennej pracy. Projektujemy i wdrażamy rozwiązania naszym Klientom dzięki, którym znacząco podnoszą oni swoją konkurencyjność, obniżają koszty, podnoszą poziom efektywności wykorzystania zasobów oraz w znacznym stopniu zwiększają poziom integracji i optymalizacji technologii
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager/ Menadżer ds. Kluczowych klientów
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: KAM/05/2014
Co oferuje Signal Group?
- możliwość rozwoju, gdyż:
- będziesz współpracował ze specjalistami o dużym doświadczeniu i umiejętnościach,
- będziesz mógł współpracować na płaszczyźnie b2b z międzynarodowymi korporacjami,
- będziesz mógł uczestniczyć w szkoleniach, kursach, treningach rozwoju osobistego,
- będziesz wykorzystywał nowoczesne technologie i narzędzia.
- stawiamy na długoterminową współpracę,
- odpowiednie narzędzia do pracy
- pracę w dynamicznym i nastawionym na sukces zespole – liczy się dla nas energia i kreatywność.
Zadania wykonywane na stanowisku:
- budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami,
- sprzedaż produktów i usług firmy,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- opieka nad Klientem i stałe doradztwo w zakresie oferty firmy,
- prognozowanie i przygotowywanie budżetów sprzedażowych
- prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych.
Wymagania
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy z klientem b2b,
- przynajmniej jeden proces negocjacyjny zakończony sukcesem,
- nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
- znajomość języka angielskiego,
- gotowość do częstych podróży służbowych,
- znajomość pakietu Office,
- prawo jazdy kat. B,
- zaangażowanie, odporność na trudne sytuacje, kreatywność,
- umiejętność zarządzania czasem, ustalania priorytetów,
- nieposzlakowana opinia.