ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
menedżer umowa o dzieło / agencyjna / o pracę tymczasową / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 5 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Przedstawiciel handlowy, zajmujący się sprzedażą usług wprowadzania nawozów płynnych i stałych za pomocą dronów agro, ma następujące obowiązki: Konsultacje z klientami – zapewnienie pełnych i dokładnych informacji na temat możliwości i zalet wykorzystania dronów do aplikacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
nawiązywanie nowych kontaktów, obsługa inwestycji wielkopowierzchniowych (szkoły, biurowce, hotele itp.), prezentacja systemów do sterowania ogrzewaniem grzejnikowym, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, praca w biurze i w terenie.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa:...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Key Account Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: KAM/KN
Zadania:
rozwój relacji handlowych z klientami sieciowymi,
bieżące negocjowanie warunków kontraktów z klientami,
tworzenie, planowanie, organizowanie i rozliczanie ogólnopolskich akcji promocyjnych,
zarządzanie budżetem promocyjnym,
realizowanie powierzonych planów sprzedażowych,
ustalanie planów sprzedaży na poszczególne miesiące,
dbanie o wysoki poziom dystrybucji produktów,
raportowanie wyników sprzedaży.
Wymagania:
minimum 5 – letnie doświadczenie w branży FMCG na pokrewnym stanowisku pracy,
doświadczenie we współpracy z klientami sieciowymi – w tym prowadzenie negocjacji rocznych na poziomie centralnym,
zdolności analityczne,
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
gotowość do odbywania częstych podróży służbowych – prawo jazdy kat. B,
dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel).
Firma oferuje:
stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej rozpoznawalną i cenioną na rynku marką,
atrakcyjne wynagrodzenie,
interesującą oraz odpowiedzialną pracę zapewniającą wyzwania i nowe doświadczenia zawodowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
menedżer umowa o dzieło / agencyjna / o pracę tymczasową / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 5 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Przedstawiciel handlowy, zajmujący się sprzedażą usług wprowadzania nawozów płynnych i stałych za pomocą dronów agro, ma następujące obowiązki: Konsultacje z klientami – zapewnienie pełnych i dokładnych informacji na temat możliwości i zalet wykorzystania dronów do aplikacji...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
nawiązywanie nowych kontaktów, obsługa inwestycji wielkopowierzchniowych (szkoły, biurowce, hotele itp.), prezentacja systemów do sterowania ogrzewaniem grzejnikowym, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, praca w biurze i w terenie.
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji. Rozwijanie sieci sprzedaży HoReCa. Identyfikacja potrzeb klientów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie rozwoju na rynku HoReCa. Realizacja celów sprzedaży. Pozyskiwanie i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
specjalista (mid) umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
aktywna sprzedaż produktów firmy na terenie całej Polski, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie relacji z już istniejącymi kontrahentami, realizacja planów sprzedażowych, raportowanie swojej pracy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
Zakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych oraz monitorowanie wyników sprzedażowych z wykorzystaniem obowiązujących analiz i raportów; Przygotowywanie ofert handlowych; Aktywne poszukiwanie nowych partnerów handlowych na powierzonym terenie; Utrzymywanie dobrych relacji i wysokiej...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, Praca na podległym terenie, Realizacja polityki i wyznaczonych celów sprzedażowych, Budowa silnej pozycji firmy na lokalnym rynku, Monitorowanie działań konkurencji, Uczestnictwo w targach. Praca na terenie województwa:...