to dynamicznie rozwijająca się polska grupa kapitałowa, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych. Funkcjonujemy w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na nasze portfolio składają się znane, lubiane marki: Solidarność, Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku!, Appetita, Siesta, Hellena. Zatrudniamy obecnie około 2600 pracowników na terenie całej Polski.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ds. Trade Marketingu
-
planowanie i zarządzanie budżetem trade marketingowym,
-
tworzenie i wprowadzanie handlowych programów marketingowych,
-
współpracę z agencjami reklamowymi i drukarniami,
-
ocenę efektywności działań marketingowych w handlu,
-
analizę działań konkurencji w zakresie trade marketingu,
-
zarządzanie podległym zespołem.
-
wykształcenia wyższego (ekonomia, marketing, zarządzanie),
-
doświadczenia w obszarze trade marketingu na samodzielnym stanowisku min. 3 lata,
-
doświadczenia we współpracy z agencjami reklamowymi,
-
doświadczenia w pracy w handlu,
-
kreatywności,
-
wysokich umiejętności analitycznych,
-
umiejętności przywódczych,
-
prawa jazdy kat. B,
-
konieczna znajomość praktyczna rynku FMCG.
-
samodzielne, odpowiedzialne stanowisko pracy,
-
szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
-
możliwość realizowania własnych pomysłów i wizji,
-
pracę dynamiczną i pełną wyzwań,
-
standardowe narzędzia pracy (notebook, telefon komórkowy).