Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
- nadzór nad kompleksową i efektywną obsługą klienta oraz zapewnienie wysokiej produktywności i jakości procesów działu,
- rozwijanie relacji z klientem oraz dbanie o wysoką jakość satysfakcji, poprzez dbanie o właściwą realizacją procedur obsługi klienta i wysyłki wyrobów, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących satysfakcji klienta, podejmowanie działań proaktywnych w stosunku do potrzeb klienta,
- stworzenie i ciągłe doskonalenie procesów i procedur obsługi klienta,
- prawidłowa realizacja kontraktów i zamówień klientów krajowych i zagranicznych,
- koordynacja procesu dostarczania produktów do klientów, zgodnie z międzynarodowymi normami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi standardami firmy,
- odpowiedzialność za terminową realizację dostaw do odbiorców krajowych i zagranicznych; utrzymanie kontaktu z odbiorcami w toku realizowanych dostaw,
- transfer produktów z innych zakładów PPG w regionie EMEA: przygotowanie podległego działu oraz współpraca z pracowniami R&D, zespołami planowania produkcji, kontrolingu administracji sprzedaży i produkcji w celu realizacji dostaw wyrobów zamawianych przez wyznaczone jednostki grupy PPG,
- przestrzeganie koniecznych i korporacyjnych standardów związanych z obsługą klienta,
- analizowanie i optymalizowanie przepływów wewnętrznych, rekomendowanie zmian mających na celu ich usprawnienia,
- utrzymanie i poprawa wskaźników operacyjnych produktów w tym: obsługa klienta, koszty transportu i terminowość realizacji dostaw produktów,
- zarządzanie budżetem działu obsługi klienta,
- zarządzanie i koordynowanie pracy podległego zespołu, organizowanie stanowisk pracy, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników zasad BHP.
- wykształcenie wyższe (mile widziane logistyka, transport),
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- znajomość procesów obszaru obsługi klienta,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość MS Office w szczególności Excel,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
- zorientowanie na klienta, precyzja w działaniu oraz terminowość.
- zatrudnienie bezpośrednio przez firmę będącą liderem w swojej branży na skalę międzynarodową,
- stabilne zatrudnienie oraz nastawienie na długoterminową współpracę,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w ciekawych projektach,
- oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.