Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1-13-30755/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy reprezentującej wiele różnych dziedzin techniki, prowadzącą działalność produkcyjno-handlową w skali całego świata w sześciu sektorach produktowych poszukujemy doświadczonej kreatywnej osoby na stanowisko :
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zadania:
- Zarządzanie pracą pracowników w obszarze obsługi klienta
- Motywowanie, rozwój i ocena pracy pracowników
- Tworzenie strategii obsługi klienta i realizację celów strategicznych firmy
- Wdrażanie procesów związanych z obsługą klienta
- Monitorowanie i analiza procesów pod kątem efektywności i jakości obsługi klienta
- Inicjowanie i wprowadzanie działań na rzecz wzrostu sprzedaży
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zadania:
- Zarządzanie pracą pracowników w obszarze obsługi klienta
- Motywowanie, rozwój i ocena pracy pracowników
- Tworzenie strategii obsługi klienta i realizację celów strategicznych firmy
- Wdrażanie procesów związanych z obsługą klienta
- Monitorowanie i analiza procesów pod kątem efektywności i jakości obsługi klienta
- Inicjowanie i wprowadzanie działań na rzecz wzrostu sprzedaży
Wymagania:
- Przynajmniej 5 lat doświadczenia w obszarze Obsługi Klienta zdobyte w firmie międzynarodowej
- Min. 2 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętności analityczne
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Prawo jazy kat. „B”
- Min. 2 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętności analityczne
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Prawo jazy kat. „B”
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w dużej międzynarodowej innowacyjnej firmie
- Opieka medyczna
- Możliwości rozwoju zawodowego
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Praca w dużej międzynarodowej innowacyjnej firmie
- Opieka medyczna
- Możliwości rozwoju zawodowego
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.