POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY W BYTOMIU NA STANOWISKO:
-
Wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w pracy w handlu lub/i obsłudze klienta,
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
-
Pracownicza książeczka zdrowia (Sanepid),
-
Uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem,
-
Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy i pracy w zespole,
-
Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
-
Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/ na kopercie: KIEROWNIK BYTOM
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.