TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego Klienta firmy specjalizującej się w tworzeniu rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko;
Kierownik Działu Supportu
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 16420
Zakres obowiązków:
- koordynowanie oraz odpowiedzialność za organizację pracy Supportu
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem obsługi wdrożeniowej i po-sprzedażowej
- zarządzanie podległym zespołem pracowników pracujących lokalnie oraz zdalnie
- monitorowanie wskaźników efektywności oraz poziomu wsparcia w zależności od rodzaju świadczonego wsparcia - telefon/chat/email/wizyta
- zapewnienie sprawnej i efektywnej komunikacji pomiędzy klientami a zespołem
- zarządzanie procesem reklamacyjnym/zgłoszeniowym
- raportowanie działań Supportu
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem obsługi klienta w międzynarodowych projektach technologicznych, w szczególności w świadczeniu usług wsparcia na odległość (telefon/email/chat)
- dobrą znajomość pakietu MS Office (Excell, Word, Power Point)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (płynny w mowie)
- znajomość zagadnień za zakresu telekomunikacji, szczególnie VoIP
- podstawowa wiedza i zakresu baz danych (Postgress) oraz środowiska programowania .NET
- umiejętność efektywnego komunikowania się i współpracy w zespole cross-funkcyjnym
Oferujemy:
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, której produkty zajmują wiodącą pozycję wśród systemów wspomagających zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta
- ambitne wyzwania oraz dużą swobodę działania
- możliwość rozwoju zawodowego